Davis-methode

  • jacques

    Hallo Lucie

    Ik woon zelf ook in het zuiden nl in Born en ben zeer benieuwt om eens te kijken naar de rezultaten. Hulp in het beter vertalen van ideen of verbegteren ver taal ie spellings fouten. Daarnaast geeft het vaker meer inzicht en je feetback geven of andere ingangen belichten.

    voor het eerst is dit genoeg.

    Verder ben ik me inaanhet lezen is het protocol dyslexie en kijk wat ik daaruit kan gebruiken voor onder steuning van het plan. Verder ga ik contacten zoeken met film producenten. Ik denk dat ze hoge kijk cyfers scoren als het goed over komt. Geld is meestal de motor.

    Jacques

    lwauben wrote

  • Elma

    Mijn dochter van 20 jaar heeft de Davis-methode gedaan, ze is 20 jaar. Ze heeft er veel baat bij gehad en steeds zie je kleine positieve veranderingen. Ze is meer gestructureerder.

  • imelda.lamaker@gmail.com

    Dag Nelly,

    Heb net met een meisje gewerkt van 9, die nog niet eens ‘vis’ kon lezen.

    Na 4 dagen kan ze 30 woorden lezen! De vreugde dat dat geeft! De Davis-methode is leuk om te doen

    voor kinderen, niks zwaar traject. En..je zoon kan zelf kiezen of hij het ziet zitten, en het wil doen. Zonder motivatie

    geen goed resultaat.

    Het is niet belangrijk dat de dagen aaneengesloten zijn, het werkt toch wel door.

    Tot slot nog een tip: zie aan het boek te komen van Marijke van Vuure; ‘Dyslexie en touwtje springen’.

    Hierin staat een ontzettend leuk programma, dat zeer zinvol is om de hersenen te stimuleren ter voorbereiding op het lezen. Ik heb dit met mijn dochter gedaan en we hadden er veel plezier in.

    Bedenk vooral: elk kind kan leren lezen en als iets “zwaar” is sluit het niet aan bij wat dit kind nodig heeft om verder te komen!

    Groeten van Imelda (Daviscounselor)