de "curus" die mij hielp

  • esther

    Ik ben nu 19. Toen ik op de basisschool niet goed kon meer komen kreeg ik alleen maar bijlessen die niks hielpen en de leraren en leraressen zeiden altijd niet letterlijk maar toch dat je dom was. Toen wilde ik niet meer naar school, en niemand snapte het. Iedereen zei dan ze leert zeker niet of zo of geen zin. En dan moet je iemand uitleggen dat je wel leert. En ieder jaar zeiden ze wij denken dat ze blijft zitten en ieder jaar ging ik over. Het laatste jaar zeiden ze wij denken aan het ivbo. Ik wilde dat niet omdat ik wist dat ik het vbo ook kon en ze wilde mij laten zitten en toen zijn mijn ouders nee nu gaat ze naar het vbo. En toen ik daar om school kwam begon het weer 1ste jaar denk dat ze blijft zitten, 2de jaar ook. Maar toen ik in de 3de van het vbo zat werd het ontdekt. Eindelijk ik was niet dom, gewoon dat je weet wat het is. Het is niet leuk maar toch een op luchting. Ik ben toen blijven zitten, wat ik natuurlijk niet echt leuk vond. Maar op school kwamen we aan met een soort van “curus”, dan denk je ik word zometeen een buitenbeentje omdat ik daar naar toe moet. Want ik dacht dat ik de enigste was van de school was natuurlijk niet. Ik ben toen naar een “curus” gedaan wat mij heel erg heeft geholpen. Ik ben toen wel geslaagd voor mijn vbo diploma. En nu doe ik helpende in de verzorging nog een paar maanden en hierna ga ik spw doen, sociaal pedagogisch werk in het onderwijs. Om te laten zien dat kinderen nooit dom zijn maar altijd gewoon zijn net als iedereen.

    Ik heb de site gevonden waar ik ben geweest als je dat leest kun je je mischien moeilijk voor stellen dat het helpt maar het is echt zo. Je kunt hen alles vragen dus de moeite waard om even de kijken.

    http://www.leoeverts.nl/index.htm

    groetjes

    esther

  • Koos Grandioos

    hAHA trieste menzen! jully kennun neit eensh leezun!!!!! Stellutju mongoollun!

    Veel sukses in real live knuppelz!

    Coos Grandieoos

  • esther

    Koos Grandioos schreef:

    >

    > hAHA trieste menzen! jully kennun neit eensh leezun!!!!!

    > Stellutju mongoollun!

    > Veel sukses in real live knuppelz!

    >

    > Coos Grandieoos

    WEET JE WEL WAT HET INHOUD!?

    VOLGENS MIJ NIET!

    VOLGENS MIJ HEB JIJ GEEN HERSENEN MAAR ZAGSEL!

    DENK EERST NAAR VOOR JE IETS DOET!