woordblind

  • els

    Hoe verzinnen ze het om een website op te richten voor mensen die moeite hebben met lange woorden schrijven onder de naam “www.dyslexie.nl”????? Denken ze nu echt dat er ook maar iemand is die woordblind is die dat kan schrijven…. Ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze de pagina wel wilde bekijken maar dat ze er niet opkwamen omdat ze niet wisten hoe dyslexie gespeld wordt!!!! Daar zou toch wat beter over nagedacht moeten worden! Ja toch?

  • karen

    Dat klopt

    Als je iets wilt opzoeken over dyslexie moet je een woordenboek pakken of mensen vinden die weten hoe je het schijft. Want dat woord is echt wel een probleem. Ik vraag mij soms af of ze toen ze een woord zochten voor wat dyslexie inhoud of ze echt niks gemakkelijkers konden vinden. Dat woord op zich vreselijk om te schijven. :)

    Karen

  • frans

    wat dagt je van zoeken onder woord blind ,zo ben ik ook op deze pagina te recht gekomen en dan in je faforieten en klaar was frans

  • Anne-Marie

    Ik ben het met Frans eens, onze zoon is ook dyslectisch en misschien is het moeilijk voor dyslectische mensen om deze pagina te vinden, maar dat hoeft niet via het woord dyslexie.

    En daarbij komt als je belangstelling hebt voor deze site, is er toch altijd wel iemand in je omgeving, een familielid of vriend, die je met het zoeken naar een site wilt helpen!

  • jolanda

    hoi!

    kijk op www.woordblind.nl , ook een site over dyslexie en toch veel eenvoudiger te schrijven? :-)

    groetjes van jolanda