infp

  • Diane

    Wij hebben besloten om de Davis methode te gaan volgen met onze zoon. Hoe het uit zal pakken? Je hoort het.

    Succes met jullie methode.

  • Els

    Oke…veel succes ermee.

    Hoop voor jullie dat jullie er resultaten mee boeken.

    groetjes

    Els

  • Diane

    Hoi Els,

    Onze zoon heeft de counseling gevolgd en een aantal resulaten hiervan werden meteen al zichtbaar, deze week merkten we weer resultaat. Onze zoon had veel moeite met automatiseren, deze week kon hij in 1 dag alle kwadraten tot het getal 13 zomaar binnen korte tijd door elkaar opnoemen. Aan de taalkant moet nog

    gewerkt worden maar hier verwacht ik ook verbetering. De Davis-methode heeft heel goed gewerkt en hij vond het bovendien erg leuk om te doen. Hoe is het bij jullie?

  • Els

    Hoi Diane

    Heeft die davismethode al zo snel resultaat??

    Methode waar ik mee bezig ben werkt toch duidelijk anders. Ik merk wel dat ie geconcentreerder werkt, sputtert minder tegen en vind het minder erg fouten te maken. Gooit het bijltje er niet zo snel bij neer.

    Hoe de Davismethode werkt. heb ik me eigenlijk niet in verdiept. Zal ik misschien eens moeten doen. In elk geval blij voor jullie dat jullie er zo snel resultaat van bemerken.

    Ik moet volgende week donderdag terug naar die therapeute. en dan zien we wel verder.

    Ik hou je op de hoogte.

    groetjes

    Els

  • Linda Flebus

    Dag Els,

    Net zoals de zoon van Diane (met wie ik trouwens een leuke e-mail briefwisseling heb) volgde mijn dochter ook de Davis-methode. Hoewel duur, vond ik het de moeite waard. Ik heb trouwens een ouderdagboek hierover (waarin nog veel meer dyslexie-informatie staat) geschreven dat je bij mij kan opvragen.

    Groetjes,

    Linda