Davis methode

  • Diane

    Ik ben aan het zoeken naar de methode waar mijn zoon het meest baar mee heeft. Ik kwam o.a. de Davis counseling tegen. Wie kent dit en heeft ervaring hiermee?

  • Linda Flebus

    Hoi,

    ik schreef een ouderdagboek over onze 8-jarige dyslectische dochter die de Davis-methode volgde. Indien je dit interesseert, mail me dan en ik mail je het dagboek.

    Linda

  • Diane

    Graag ontvang ik je dagboek.

  • Roos

    Ik zou je dagboek ook graag willen lezen.

  • Magda

    Ik zou graag meer informatie.Kun jij daar misschioen mee helpen?

    Ik ben op zoek naar scholen voor mijn zoon.

    Alvast bedankt

  • Agnes van Houten

    Ik heb een 12 jarige zoon Clemente, die 2 jaar geleden de Davis methode

    heeft gevolgd maar daarna kreeg ik hem niet echt verder. Hij weigerde alles

    Ondertussen is hij dit schooljaar begonnen in het Speciale Voortgezette Onderwijs

    Hij heeft groep 8 op de basisschool niet gedaan. De school wilde hem niet meer.

    Hij is met een nieuwe start begonnen. Al gauw bleek dat hij didactisch verwaarloosd was faalangst heeft en daardoor niet met de davistraining wil starten.

    Misschien dat jou dagboek mij verder kan helpen. Ben benieuwd hoe je het hebt

    aangepakt.

    Groetjes en alvast bedankt

  • Magda

    hall,o allemaal,

    Ik ben dus op zoek naar een methode (school) voor mijn zoon van 14 jaar.So wie so al een moelilijke leeftijd,maar helemaal,als je nioet kunt lezen of schrijven.Wie weet een oplossing?Ik las over de Davismetthode.Wat houdt dat in?

    Graag reacties op bovenstaande e-mail.

    Alvast bedankt.

    Magda

  • Jet van der Aalst

    Linda,

    Ik ben aan het overwegen om dit voor mijn 11 jarige zozon ook te doen. Hij is zeeeeer dyslexties. Ik zou het fijn vinden als je me het dagboek mailt.

    Met vriendelijke groet,

    Jet van der Aalst

    H.vanderAalst@info.umcn.nlLinda Flebus schreef:

    >

    > Hoi,

    >

    > ik schreef een ouderdagboek over onze 8-jarige dyslectische

    > dochter die de Davis-methode volgde. Indien je dit

    > interesseert, mail me dan en ik mail je het dagboek.

    >

    > Linda

  • Diane

    Wij hebben besloten onze zoon de counseling te laten volgen. Volgende week start hij. Wie geinteresseerd is kan ik onze ervaring laten weten.

  • Linda Flebus

    Beste allemaal,

    mijn ouderdagboek gaat over mijn achtjarige dochter die de Davis-methode volgde in maart 2001. Kunnen jullie direct naar mij mailen als je het dagboek wil lezen ? Soms duurt het namelijk een poos voor ik hier kom kijken en dan weet ik ook niet altijd of ik het dagboek al gestuurd heb. Dit dagboek ging al meer dan 100 keer naar ouders met duslectische kinderen in Nederland en België.

    Mailen dus naar : lindaflebus@hotmail.com

    Veel sterkte nog allemaal

    Linda