waar maken jullie je allemaal druk om

  • pascale

    hallo en goeimorgen het valdt mij op dat erin geen een berigtje een tiepfout staat hebben jullie allemaal de spellingstjecker erop gezet sodat jullie geen dislektie hebben. ik hep het nameleik wel en ben me er heel bewust van maar schaam mei er niet voor. heb op mijn werk nergens last van hoor. (bovenstaand is ik weet het niet serieus. Ik ben wel dyslectisch en heb het ook in erge mate heb ook allerlei onderzoeken gedaan maar ik maak er zelf geen probleem van laat mij maar lekker gek zijn mijn leven is in ieder geval heel erg gezellig en ik heb zelf de ervaring dat je op zoek moet naar je sterkste punten en dan komt het allemaal goed.

  • Ceriel

    Hee Pascale,

    Hahaha! Ja, ik vind het inderdaad wel een leuke opmerking.

    Ik heb geen dyslexie (van het woord zou je het overigens wel bijna krijgen), maar als je goed leest zie je her en der toch wel een aantal typefoutjes, hoor! Maar goed, dat mag ook wel denk ik zo.

    Groetjes,

    Ceriel

  • bianca

    Ja heel goed om te lezen.

    Ik maak me dus wel druk en wel omdat de omgeving dat van mij vraagt. Mijn zoon 9 jaar is dus dyslectisch en het blijkt ik dus ook. Ik vind het heel goed dat je je gave heb geaccepteerd en dus ook uitdraagt, dit zouden meer mensen moeten doen, maar daar tegenover moet je je zelf ook geen kansen ontnemen omdat je dyslectisch bent, want het wordt nog altijd niet ge- ccepteerd in de grote mensen wereld. Zoals ik dit gekscherend zou willen noemen.

    Helaas ik zit een beroep waarin ik me in schrift vaak goed en concreet moet uitdrukken, en dat kost me veel moeite. Maar ook ik kan me er bij neer leggen bij mijn dyslectie en zie mijn voordelen, alleen mijn collega's niet altijd. Maar goed we zijn op de goede weg.

    Ceriel schreef:

    >

    > Hee Pascale,

    >

    > Hahaha! Ja, ik vind het inderdaad wel een leuke opmerking.

    > Ik heb geen dyslexie (van het woord zou je het overigens wel

    > bijna krijgen), maar als je goed leest zie je her en der toch

    > wel een aantal typefoutjes, hoor! Maar goed, dat mag ook wel

    > denk ik zo.

    >

    > Groetjes,

    > Ceriel

  • Hans

    Je gave?

  • Harm

    De Gave?! Ze heeft te veel de boekjes van Ron Davis gelezen!!!!

    De gave van dyslexie.

    Gegroet