liever lui dan moe

  • Rob

    Ik heb eens gehoord dat in veel gevallen van dyslexie een grote mate van onwil is om te leren normaal te schrijven. Maar al te vaak wordt dyslexie gebruikt als smoes om dom te blijven.

    toon eens wat karakter en denk eens aan al die miljoenen mensen die niet eens de kans krijgen om te leren lezen en schrijven.

    Toon een wat karakter en stop ermee mensen met een echte handicap te beledigen.

    Rob

  • betje

    Hoi Rob

    Ik ben dyslectisch en ik ben ook nog blond maar toch ben ik niet dom maar jij bent dat zeker wel. En ja natuurlijk is het zo dat er miljoenen mensen niet kunnen leren lezen en schrijven maar zeg nooit zomaar dat iemand dom is mij heb je er niet mee want jij weet gewoon niet beter. Maar weet je dat Einstein ook last van leesblindheid had en die kon je toch niet echt dom noemen lijkt me.

    Ik ervaar mijn leesblindheid en mijn rekenblindheid ( waar ik meer last mee hebt) niet als een handicap maar ik heb wel moeten wel moeten vechten om te komen waar ik nu ben. Ik werk als afdelings manager in een supermarkt.Harstikke leuk werk maar prijzen uit mijn hoofd reken blijft lastig.

    Betje

  • Rob Chirugijn

    Beste mede-internetgebruikers,

    Sinds twee weken zit mijn emailadres elke dag vol met boze, kwetsende en minachtende opmerkingen. Ik begreep niet waar ze vandaan kwamen. Het werd mij langzaam duidelijk dat mij een streek was geleverd.

    Ik ben leraar op een middelbare school in Meppel en ik vrees dat 1 of meer van mijn leerlingen met mijn emailadres het internet zijn afgegaan.

    Het zijn nooit MIJN woorden geweest, die voor zoveel reacties hebben gezorgd.

    De dader(s) heb ik nog niet te pakken gekregen, misschien dat iemand mij kan helpen er achter te komen wie het waren.

    vriendelijke groeten Rob Chirugijn ( de echte)

  • betje

    Hoi Rob

    Als jij een leraar bent dan geloof ik je wel.Ik weet niet wie het geschreven heeft maar het stukje van “ ROB ” dat is gewoon een stukje om kwaad van te worden .

    Groetjes

    Betje en succes met te vinden wie dit geschreven heeft