lechitine en dyslexie

  • Rob Beumer

    Goedendag lezer ,

    Mijn naam is Rob,ik ben een man 44 jaar en ik wil het volgende met U delen

    wanneer we er van uit gaan dat overerfbaarheid .niet als ziekt gezien wordt,maar als het doorgeven van de kwaliteit van het functioneren van ons lichaam.

    Ons stuur is onze hersenen, wanneer die niet de juiste geportioneerde hoeveelheid stoffen aangerijkt krijgen,door het al dan niet of in mindere maten, optimaal functioneren van onze organen.

    hebben we temaken met een zogeheten stofwisselings ziekten.wanneer we er van uit gaan dat dyslexie ook een stofwisselingziekte kan worden genoemd.waar door er een verstoring is tussen dat gedeelte dat ons zicht om moet zetten in berijpelijke hersen taal. en we nagaan welke stoffen er in balans moeten zijn omgoed te functioneren,kunnen we nagaan welke stoffen er in de onjuiste verhoudingen aan wezig zijn en van uit welke organenen ze gestuurd worden.

    wanneer die organen gevoed kunnen worden met stoffen die de organen gebruiken als bouwstoffen ,waardoor de stofwisselings ziekte wordt voorkomen

    scheeld dat veel elende.Helaas staat niet iedereen er voor open en daar vitaminen net zo als brood melk en kaas niet door het ziekenfons worden vergoed of aftrekbaar zijn van de belasting,gaan velen er vanuit dat het wel niet zal helpen.

    Het gemiddelde dat baat heeft bij gebruik van vitamines zal niet kleiner zijn dan met medicijnen.

    Lechitine is een stof gewonnen uit soja eiwitten,wordt gebruikt als bouwstof in de celmembramen van o.a. de lever die,wanneer je dat dus extra aan je daagelijkse maaltijden toevoegd(in capsule)je zullen helpen met consentreren en waardoor je makkelijker zult kunnen lezen mijn kinderen en ik zelf hebben er baat bij .

    wel even op je gewicht letten,Lechitine wordt aan geraden bij tehoog cholestrol waardoor je gewicht kan af nemen,maar wanneer je consentratie toeneemt.

    zul je minder dingen vergeten waardoor je geen drie keer hoeft te lopen .

    (wie z`n verstand niet gebruikt moet z`n benen gebruiken!!)

    en door het mondje gaat steeds de zelfde hoeveelhed bestaat de kans dat je aankomt omdat je minder energie verbruikt.

    voor meer ervaringen te kunnen verzamelen vraag ik om je ervaringen met lechitine aan mij door te mailen.

    wanneer je in de zoek machine Lechitine ingeeft,kom je opdiverse links met in Uw krant meer ervaringen met het gebruik van Lechitine.

    Lechitine is tekoop in diverse verhoudingen de lichtst is van het kruitvat 30 mg.

    Da 350mg,dan zijn er verschillende leveranciers zoals o.a. hema,etos,AH die 1200mg leveren.en optimax heeft 2000mg capsules welke ik gebruik voor mijn

    ADHD te verhelpen.

    heel veel succes R Beumer

  • nellie

    misschien wel heel interresant,

    maar halverwege het verhaal ben ik de draad al weer kwijt,

    kan je het iets korter samenvatten svp?

    ook voor de mensen met dyslexie op dit prikbord

    voor sommigen van hen zal dit teveel tekst zijn.

    Nellie

  • Ineke

    Hallo Rob,

    De naam is verkeerd gespeld:lechitine moet LECITHINE zijn.

    Fijn dat dit prima advies is geschreven, ook op een andere site heb ik je gezien.

    Dat zouden nou méér mensen moeten doen!

  • jose brouwer

    hoi rob

    geld het alleen voor lezen of ook spelling

    mijn zoon heeft spellingsproblemen

    gek ik heb ms en daar schrijven ze het ook voor

    wordt je er echt dikker van?weet jij de werking ervan?

  • r.beumer@live.nl

    jose brouwer Schreef:

    ——————————————————-

    > hoi rob

    > geld het alleen voor lezen of ook spelling

    > mijn zoon heeft spellingsproblemen

    > gek ik heb ms en daar schrijven ze het ook voor

    > wordt je er echt dikker van?weet jij de werking

    > ervan?

    Hallo Jose. ik kijk nu pas weer op deze site, vandaar de late reaktie..

    door dat je minder vergeet ga je minder energie verbruiken je hoeft geen 3 x te lopen om een ding te pakken. wanneer je daar je voedingspatroon niet op aan past kun je in gewicht toenemen.

    groeten Rob

  • r.beumer@live.nl

    leuk bedankt. zie het nu pas. groeten Rob