Beste lotgenoten, beste deskundigen,
Onze zoon is bijna 10 jaar. Hij zat in AVI1, heeft heel veel geoefend op school (methode Toch nog leren lezen), we hebben thuis enorm onze best gedaan, hij is eindeloos naar bijles geweest (methode Hemstin), maar helaas, hij zit nog steeds in AVI-1. Moedeloos zijn we, en onze zoon inmiddels erg gefrustreerd en verdrietig. We kunnen het ook niet meer opbrengen om thuis met hem te lezen, het verpest de avonden, het mondt uit in huilen. Maar opgeven kunnen we ook niet. ……..
Onlangs weer gelezen over de Davis-methode. Misschien moeten we dat proberen. Het spreekt me wel erg aan. Maar ik ben ook bang. We hebben al zoveel geprobeerd, misschien maken we die jongen helemaal murf met de verschillende methoden en al het oefenen. We wonen niet in Nederland, maar op Curacao. Ik weet nu van 1 persoon die de Davistherapie aanbiedt, naast haar reguliere baan. Maar het kan niet 5 dagen achtereen. Het zullen zaterdagen worden. Zijn er mensen die hier een mening over hebben?? Zijn die 5 aaneengesloten dagen zoveel effectiever dat ik daarvoor beter met mijn zoon naar Nederland kan gaan?
Met groet en dank,
Nelly