Tekstcontrole en correctie scriptie/brief/verslag, nakijken

  • MIJs Advies

    Heb je moeite met het schrijven van foutloze teksten, zoals een stageverslag, portfolio, essay of afstudeerscriptie? Heb je hulp nodig bij het schrijven van een belangrijke brief, zoals een sollicitatiebrief of een bezwaarschrift? Of wil je een laatste controle van je tekst op taal- en spelfouten? Ik help je graag!

    MIJs Advies controleert en corrigeert teksten zorgvuldig op:

    * spelling, stijl en grammatica

    * interpunctie

    * zinsconstructies en leesbaarheid/begrijpelijkheid

    Welke tekst kun je aanleveren?

    * scriptie

    * portfolio

    * (stage)verslag

    * tekst voor een website of een brochure

    * essay

    * sollicitatiebrief en cv

    * klachtenbrief

    Kijk voor meer info op http://www.MIJsAdvies.nl

  • mayra

    Geachte meneer/ mevrouw,

    Zou je aub mijn verslagje wil controleren op schrijf en spellingsfouten?

    Wat zijn de kosten?

    Laat mij even weten?

    Met vriendelijke groet,

    Mayra

    Reflectie verslag Inwerk periode

    Beschrijf een concrete situatie waarop u wilt reflecteren, zoveel mogelijk in feiten.

    Fase 1

    Ik heb informatie kunnen waarnemen, opnemen, verzamelen en verwerken.

    Ik heb kennisgemaakt met de acute zorg en werken met geavanceerde apparaten.

    Ik heb nog moeite mee om de grensbepaling van de monitor stellen, maar dit onderdeel wordt nog school behandeld.

    De snelle wijze van handelen en het werktempo beval mij goed.

    Ik heb de inwerk periode als positief en leerzaam ervaren.

    Ik heb opbouwende kritiek gehad over mijn functioneren, ben ik erg blij mee, en ik zal dit verder in mijn leerproces meenemen.

    Ik maak nu nieuwe ontwikkelingen door, zoals het klinisch redeneren. Ik vind het fijn om volgens dit systeem te werken, de zorgproblemen wordt zo duidelijk en overzichtelijk.

    Als ik nu terugkijk, heb ik veel geleerd en kennis opgedaan in een korte periode.

    Ik vind het fijn op de afdeling en ga met plezier naar het werk.

    De begeleiding en de ondersteuning op de afdeling is prettig geweest.

    Fase 2 Terugblikken op de situatie.

    A)Beschrijf wat de hoofdzaken en bijzaken van de door u beschreven situatie zijn.

    B)Beschrijf wat u over de situatie denkt/ dacht, hoe u zich erbij voelt/ voelde, wat u deed naar aanleiding van de situatie(wat was uw reactie).

    Hoofdzaken

    • informatie kunnen waarnemen, opnemen, verzamelen en verwerken.

    • kennisgemaakt met de acute zorg en werken met geavanceerde apparaten.

    • de inwerk periode als positief en leerzaam ervaren.

    • opbouwende kritiek gehad over mijn functioneren.

    • het fijn vinden op de afdeling en met plezier naar het werk gaan.

    • De begeleiding en de ondersteuning is prettig geweest.

    Bijzaken

    • nog moeite mee om de grensbepaling van de monitor stellen.

    B) Ik denk dat het goed is om opbouwende kritiek te krijgen. Je kan je leerstijl hierdoor aanpassen en meer zelfkritisch te zijn naar/ in je eigen handelen.

    Ik voel mij begrepen (op mijn gemak en vrij erbij).

    Ik probeer meer balans te vinden/ krijgen in mijn leerproces en het (nog meer) overzichtelijk te maken.

    Fase 3 Bewust worden

    a)Beschrijf wat u in de situatie goed fout gaan (ik dacht, ik voelde, ik deed).

    b)Schrijf wat u minder goed vond gaan (ik dacht, ik voelde, ik deed)

    c)Wat had u anders/ beter kunnen doen?

    d)Wat kunt u uit a, b, en c leren?

    a)Het coachen en begeleiden vond ik goed gaan. Ik voelde mij begrepen in mijn handelen en functioneren.

    b)Om een leidraad te vinden in de richtlijn bij het voorbespreken. Ik voelde mij ongemakkelijk erbij.

    c)Door te kijken en te vragen naar de verschillende ervaringen van anderen of door te kijken en te vragen naar eigen ervaring van anderen.

    d)Door meer gebruik te maken van eigen ervaringen en kwaliteiten van anderen.

    Fase 4 Alternatieven bedenken

    a)Formuleer een leerdoel vanuit wat u in fase 3c en 3d beschreven hebt.

    b)Beschrijf hoe u uw leerdoel kunt realiseren.

    A)Ik wil een eigen leidraad vinden in de richtlijn bij het voorbespreken.

    B)

    • Door het aan te geven/ bespreken en begeleiding hierin vragen.

    • Naar eigen ervaringen vragen van anderen.

    • Feedback te vragen

  • http://www.discountbenefitcosmetics.co.uk

    Benefit home colour makeup is benefit cosmetics uk very strong, and then from BeiLingFei rose render frost to introduce Benefit star products. This kind of discount benefit cosmetics benefit star product can make makeup look natural complete, not easy makeup, the excellent the ShiKong oily and don't block the pores. Contain vitamin C, can decorate a skin of tiny grain after use, let skin as smooth as silk satin, increase the benefit cosmetics durability of bottom makeup, let makeup look more docile perfect nature. To see the beautiful and mushroom street of the evaluation of the community MM first: long long grass of the star's benefit product, not long ago finally defeated, can be very good benefit makeup got-up pore? And let the follow-up bottom makeup more apply during make-up, skin look is more exquisite oh.