infp

  • Diane

    Heeft iemand ervaring met deze methode?

  • frans

    Welke methode

    dat staat er niet bij

  • Els

    Ik wil ook wel graag weten waar dat infp voor staat. Wat is dat voor methode?

    Bedoel je soms NOT therapie. INFP is volgens mij een afkorting van een naam van een instituut die de NOT therapie toepast. Als je dat bedoelt laat dat dan even weten. Ik ga namelijk met mijn zoon binnenkort met die therapie starten.

    Els

    (NOT is afkorting van Neuro Ontwikkelings Therapie)

  • Diane

    INFP staat voor Instituut voor Neuro Fysiologische Psychologie en is te vinden op de dyslexiepagina

  • Diane

    Staat voor Instituut voor Neuro Fysiologische Psychologie en staat op de dyslextiepagina.

  • Els

    Dan hebben we het in elk geval over dezelfde methode. Ik ga morgenochtend (met mijn zoon) voor een intakegesprek naar het infp in Leidschendam.

    Ik heb er nog geen ervaring mee, ken ook niemand die die therapie heeft gevolgd maar sta er wel heel positief tegenover. Als je wilt wil ik je wel op de hoogte houden.

    groetjes

    Els

  • Diane

    Graag

  • els

    ik ben vorige week voor intakegesprek geweest.

    Ik neem aan dat je de internetsite van infp hebt gelezen. Als je jezelf daarin herkent zou ik je zeker aanraden een afspraak te maken voor een intakegesprek. Vul voor jezelf ook het formulier in dat op de internetsite staat, dan kun je een beetje inschatten of die therapie voor jou geschikt zou kunnen zijn.

    Het eerste gesprek is gratis en daarna kun je beslissen of je ermee door wilt gaan.

    Er worden alleen oefeningen gedaan (bewegingen). Dus niets met lezen of schrijven. Je moet de oefeningen wel dagelijks doen. Of je ziek bent of niet. Dat vergt wel enige discipline.

    Wij gaan met onze zoon deze therapie gewoon proberen. Half december wordt ie uitgebreid getest en daarna krijgen we onze eerste oefeningen mee naar huis.

    Dus daarna kan ik je pas meer vertellen.